1. Co musím vyplňovat při příchodu do odběrové místnosti?
Při příchodu do odběrové místnosti se musíte prokázat unikátním kódem, který jste obdrželi v potvrzovacím emailu Vaší objednávky. U balíčků vyšetření je uplatněna 0% sazba DPH, jelikož slouží k diagnostickým a léčebným účelům. Na základě toho je nutné před odběrem podepsat četné prohlášení. Toto neplatí u balíčků krevní skupiny a vyšetření klíštěte.
U vyšetření balíčků je před odběrem nezbytné vyplnit dotazník, který slouží k lepší diagnostice Vašeho zdravotního stavu.
2. K čemu slouží unikátní kód?
Unikátní kód je tzv. kód Vaší žádanky, neboli kód Vašeho souboru vyšetření. Potřebujete ho při příchodu do odběrové místnosti. POZOR!! V některých případech budete mít unikátní kódy dva a více, v závislosti na počtu vyšetření. Prosíme Vás o sdělení všech unikátních kódů.
3. Mohu platit benefitními poukázkami? A jaké mohu uplatnit?
Ve všech našich odběrových místnostech můžete laboratorní vyšetření uhradit benefitními poukázkami. Přijímáme poukázky společnosti Sodexo, Benefit plus a Edenred. Dovolujeme si Vás upozornit, že na benefitní poukázky nevracíme.
4. Za jak dlouho jsou dostupné výsledky?
Výsledky u většiny nabízených balíčků jsou dostupné do týdne.
5. Zahrnuje laboratorní vyšetření i komentář?
Komentář zahrnují všechny balíčky vyšetření. Komentář obsahuje popis jednotlivých metod, zhodnocení celkového stavu a případná doporučení.
6. Mohu se na odběr předem objednat?
Objednávat na odběry se můžete na tel. čísle 800 737 304. Pokud se na odběr objednáte budete odbaveni přednostně.
7. Objednání více balíčků v jedné objednávce?
Z důvodu možné záměny unikátních kódů, které se generují ke každému vyšetření, není možné objednat více balíčků vyšetření v jedné objednávce. Pro každý balíček je nutné udělat zvlášť objednávku.
8. Jak si výsledky vyzvednu?
Výsledky si můžete vyzvednout osobně v místě odběru, na konci pracovní doby. Výsledky Vám můžeme odeslat na e-mail, pokud si o to zažádáte při odběru.
Odběr novinek
Přihlaste se k odběru novinek.
Upozornění
Objednávka slouží vždy pouze pro jednu osobu. Pokud potřebujete objednat vyšetření pro více osob, vytvořte prosím pro každou osobu objednávku zvlášť.